Bugün detaylı için hastaneye geldik. Çikolata yedim, su içtim, yürüdüm.. Sonuç: evde kıpır kıpır olan kızım, ters dönmüş yatıyor 🤦🏻♀️ Doktor da çok uğraştı, iki kez 20 dakikalık ara verdik yine çikolata, yürüyüş. Tam kıpırdadı derken eller yüzünde. Doktorumuz çok nazlı olacak dedi ama bence kesinlikle bu Naz değil, inat 😂