Kızlar 11+4 haftalığım doktor ikili taramayı yapalımmı Allah korusun bi sıkıntı olursa anne karnında erken teşhis edip müdahele edilebilir ilerleyen haftalarda daha zor oluyor dedi Allah korusun tabikide aldırmam ama bişey olursa erkenden bi tedbir yapılır amacıyla bugün 2liyi yaptırdım hiç yaptırmayan varmı yada hangilerini yaptırıyorsunuz testlerden? Biraz bilgi verirmisiniz