Ftmam 19 haftalık hamileyim bugünkü kontrolümüzde kalp ritim bozukluğu çıktı doktorumuz doğduktan sonra düzeliyor genelde dedi böyle bişeyle karşılaşan var mı lütfen dualarınızda benim bebeğimide unutmayın korkuyorum 🙏