Kuebrax66 ah canım benim Allah evladını sana Bagıslasın kırmızı olmadıgı sürece kan korkma, bende suan hamileyim 5 haftalık iken benimde sen gibi kanamam oldu cok korktum ama bebekte Bi sorun yoktu şükür kan uyusmazlıgım varmıstı igne yaptılar ve progestéron fitil kullandım bide karında Bi igne böylece atlattım 4 ayı