Alt karin ya evet biraz bele yakın evet doktora sormadim yağ dokusu olup göbek deliğinden 5 cm
uzakta olması yeterli. Kendim saglikciyim bi problem olsa olurdu herhalde simdiye kadar. İsrarla gobekten yapmamin sebebi gobekten yayilim daha iyi yaziyor ve kol bacak cok onerilmiyor yayilim icin