banuuyusuf kızlar bu su dedikleri birden mi gelir yoksa az azmı sabahtan beri acayip şekilde ıslaklık oluyor çamaşırımda ama sancı falan hiç bişe yok altıma işemiş gibi hissediyorum sürekli ama akıntı olabilir mi nasıl anlıcamm
Semrag03 banuuyusuf doktorum idrar kaçağı olabilir yada birikmiş akıntı olabilir demişti. Benimde ilk gebeliğim bı tecrübem yok tabi sen yine de doktoruna sor en doğru bilgiyi ondan alırsın
Angelkljh banuuyusuf canım ben ilk dogumumda acaba nasıl olacak acaba nasıl anlayacam suyum gelecek diye çok merak ediyordum hani böyle çok çişin gelir ya tuvalete gitim aniden bir boşalma geldi aniden su gibi geliyor canım
zeyzey95 banuuyusuf az az gelmez diyenler neye göre diyor anlamıyorum gerçekten. Su az da gelebilir burda defalarca okudum suyum geliyomuş az az sızmış suyum bitmiş nerdeyse diye. Eczanede falan turnusol ped satılıyor zaten hastaneye de gitsen onunla bakıyolar su sızma durumu olmasa böyle bişey de olmazdı yani onu koyuyosun çamaşırına suyun geliyosa mor yada mavi oluyor rengi canım o şekilde anlayabilirsin
banuuyusuf zeyzey95 bende aynı sen gibi çok okumuştum az az geliyor diye belki benimki farklıdır riske atmıcam tabiyki teşekkür ederim