Melelll Bn 21 haftlk hamılym az once doktrmdan cktm bebeğim kilosu 500 grm boyunda 36 cm iyimi sizce Sizinkiler kaç kilo boy
Ikinciyibekliyorum Melelll biz sanirim 19+3 'te gitmiştik haftasindan eminim ama gununden degilim canm 230 gramdi. Bence nirmal canim 21. Haftadayız 22. Haftamda ayrıntılı ultrasonum var bakalim bizimki ne kadarlık oldu 🤗
Nesomer Melelll maşallah maşallah 😍 bende haftaya detaylıya giricem bugün 20+5 olduk. Bakalım bizim ki ne kadar olmuş 😍
Fidashka 21 hafta icin 36 cok fazla degil mi?🤔Masallah canim. Bende bugun gittim 23+3uz ,boy 28 kilo 575grdi.doktorum normal dedi ama yinede yetinmiyorum sanki🙄burda bazilari 600-700fln yazinca benimki azmis gibi hissediorum
Ennur05 En kötü benim galiba 🤗 21de kilosu 356 boyu 24 cmdi.. Hiç moralimi bozmadım demekki daha iyi beslenmem lazım dedim biraz daha kilo aldıracak şeyler yiyorum 🤗
Ennur05 Tubusu Bana da normale yakın dedi 😊 bide 5 gün felan geriymiş galiba..Ben de kız ya belki ondandır diye içimi rahatlatıyorum 🤗 Ne rahat bir anne adayı
DilekAdekaErkara Bizde 21+3deyiz 25 cm boyumuz 486 gr da kilomuz var.ama boynumuza kordon dolanmış 2 tur o yüzden moralimiz bozuk birazcık .detaylı ultrasonda çıktı😕umarım tez vakitte düZeliriz.🙏
Ennur05 DilekAdekaErkara İnşallah bir an önce düzelir 🙏🙏 peki yakınlarda tekrar gel bakalım dedi mi doktor
DilekAdekaErkara Ennur05 doktor 1 ay sonra gel dedi.gebelik takip kartıma not düştü durumu takip ederiz dedi.ama bana 1 ay beklemek biraz zor geliyo .beklemesem mi acaba korkuyorum da bişey olur diye.
Ennur05 DilekAdekaErkara Benim içinde beklemek zor olurdu ben de dayanamaz sırf görmek için başka doktorlara giderdim devlete felan.. Ama içinizi ferah tutun .Rabbim korur bebişini hayırlısıyla.Biz dua edelim 🙏
Ennur05 Tubusu Sen de benim gibi kilo aldıracak besinleri araştır daha çok yemeye başla 🤗🤗 İlerleyen haftalarda toparlarız inşallah
Songul42 Nesomer aynıyız bende cok heyecanliyim ozledim kuzumu 5 hafta olacak gitmiyorum doktora carsamba detayli ultrsonumuz var onu bekliyorum