Kese içinde bebek yoktu kürtajla keseyi aldılar. Sonra 2 adet dönemi bekledik. Gerekli kan testlerini istedi .kan pıhtılaşması, kromozom analizi, lupus ve antigualin testlerini yaptırdık. Pıhtılaşma çıktı. Diğerleri temizdi. Bı dahaki gebelikte kan sulandırıcı ve iğneye basliycaz. Zor bir süreç. Bebek İsteyen herkese nasip olsun.