balyanakoglum 32 haftalik olduk biz kizimla. Yarin is yerinde son günüm artik rapor alacagim. Kiyafetlerimiz tamam eksigimiz yok. Beşiği, puseti, ana kucağı da alındı. Izne ayrildiktan sonra tamamen agirlasmadan 33 34 gibi kiyafetleri yikayip ütülemek istiyorum. Hastane çantamızda hazırlayacağım ne olur ne olmaz. Nefes darlığı, burun tıkanıklığı cok yaşıyorum. Arada da bebegim bi tarafta toplanip kaliyor 20 sn falan daraltiyor beni. Bu cuma randevumuz var. Bakalim yaklasik 1 bucuk aydir gormuyorum melegimi..