Babymmm Arkadaşlar mrb bugün 10,6 yım yarın ikili test için gidebilirim dimi? Bir de dün bi arkadaş yazmıştı bulamadım bilen var mi kan sonucunu ben gitmeden eşim alabilir mi acaba teşekkürler sağlıkla kalın inşAllah 🌷🌷🌷🌷🌷🌷