Merveacar97 Kızlar 30. Haftamdayım kontrolum vardı ama doktorum izindeymıs bende evimin burada Bı özel polıkınlıkte muayenemı oluyum diyorum 30. Haftada yapılacak bsıy varmıydı normal kontrol muydu burdakıne gitsem sıkıntı olmaz demı
Ada38 Başka doktora gitmen sıkıntı olmaz 🙂 genel bı özet geçersin kullandığın ilaçları sorar bir şikayetiniz varmı der ultrason a bakar bebeğin durumuna öyle 🤗
Merveacar97 Fatma3447 bende 1 haftadır daha hareketli hissediyorum yanı hıc kırık hareketini daha cok hıssedıyorum
Fatma3447 Ada38 canım doktor dedi daha çok hareket etmesi lazm hatta takip et dedi devlete gidiyom randevu bulamıyorum