Bussimm ben canım, iki gün önce 36+6 haftalık doğum yaptım, bebeğim 34+6 uyumlu doğdu. Tam 14 gün geri kalmış şekilde Allaha şükür hiçbir sıkıntımız yok. Hamilelikte çok dikkst ediyordum yemediğim etmediğim şey kalmadı ama bazen olmayınca olmuyor. Doktor hep genetik diyordu😌 bebeğinin sağlığı yerinde ise üzülme