Ygmr76 merhaba canım bana doktorum folik 1 yazmıştı
yanındada bi kaç vitamin fln
sonra kaynımda uzman kadın doğumcu oda bunları kullanma decavit kullan dedi 4 aydır kullanıyorum üstelik folic 1 in içindeki folik asitten daha fazlası var decavitte
yani müthiş bir vitamin kesinlikle tavsiye ederim dün kan testi yaptırdım bütün değerlerim normal çıktı çok fayda sağladı yan etkisinide görmedim