Mrs_veterinerius 25 günlük taze anne olarak yazıyorum. 36.haftamda cantamı hazır etmiştim ama 40.haftamda zorunlu sezaryen oldum. Hastane cantasının olmazsa olmazlarının basında anne için depend geliyor bence benim çok çok işime yaradı annem bile bunu bulandan Allah razı olsun dedi öyle kolaylık sağlıyor çünkü 🥰 ben 2 gece kaldım. Gecelik ve pijama koymuştum ama sadece pijama giydim. Sezaryen oldugum için bol nescafe içmek zorundaydım o yüzden baya bir nescafe koymuştum işe yaradı. Yürürken giymek için hırka lazım oluyor mutlaka koyun. Bir de ayaklarınız çok üşüyor mutlaka çorap da koyun. Bebeğe gelirsek ben 1 tane 10 lu hastane çıkışı koymuştum ilk kıyafet için 2 tane de yedek koymuştum hepsini kullandık. Birinde altını değiştirirken çişini yaptı her yeri ıslandı battaniyesi bile (o yüzden yedek baskannir penye battaniye alın) birinde de kustu ıslandı. 3 tane agız bezi koymuştum yetmedi eşim evden getirdi dediğim gibi kusmaları çok oldu. 15 bez koymuştum yetti arttı bile. İlk gün çok kaka yapıyorlar sık sık değiştiriyorsunuz. İlk gün süt az geldiği için mama takviyesi yapmak zorunda kaldık o yüzden biberonda alın yanınıza. Emziğe ilk gün alıştırdım hayatımın en doğru kararı şimdilik büyük kurtarıcı emzik🧡 aklıma gelenler bunlar. Sorunuz olursa cevaplarım,sevgiler