rabia2595 Merhaba arkadaşlar folik asit olarak q folin yazmıştı doktorum. internete baktigimda bu marka hakkında bi yorum gormedim . Aranızda bu folik asiti kullanan var mi
esraizmirli rabia2595 ben kullandım doktorum bunu önerdi hamile kalmadan önce başladım 5 ay kullandım içerk olarak çok zengin miktar olarak yüksek ama
rabia2595 esraizmirli hamileykende kullandiniz mi peki. Ben hamileyim su an genelde yorumlara baktigimda hep hamilelik öncesi kullananlari gördüm . Evet fiyat olarak baya yüksek malesef
esraizmirli rabia2595 hamileyken 3 ay kullandım hamile kalmadan öncede 2 ay kullandım hiç bir yan etkisini görmedim 95 tlye alıyordum koku falan hiç yoktu mide bulantım oldugu zaman bile rahatça içtim
rabia2595 esraizmirli evet kokusu felan yok kullanimi rahat bende 95 tl ye almıştım . Cevabın icin teşekkür ederim içimi rahatlattin 😊