Arkadaşlar 33+5 haftalık hamileyim. İki gün önce kontrolüm vardı doktorum herşey normal demişti 15 gün sonra yine gel ama dedi. Sonra biraz daha baktı suyun sınırda dedi haftaya yine gel bekleme 15 günü dedi, böyle bişey yaşayan var mı, erken doğumdan korkuyorum