nur816 Kızlar az önce insülin direncine baktırmak için dahiliye gittim kadın doğum pcostan dolayı yönlendirmişti biyo kimya 2 ve hormon testi istedi bı tanesi bugün bı tanesi cuma çıkar dedi bunlar hangi testleri kapsıyor acaba biliyor musunuz?
nur816 Sabah 9da açlık şekerimi evde ölçtüm 91 çıkmıştı hiçbir şey yiyip içmedim bı saat sonra hastanede bakıldı 103 çıkmış sizce bu durum normal mi daha da düşmesi gerekmez miydi henüz diğer testlerim çıkmamış