Kızlar bebişim Ocak’ta doğacak virüsten dolayı mecbur kalmadıkça dışarı çıkmayız ama aşı hastane vs götürürken giydirmek icin 1 tane peluş tulum almak istedim. Hm de çok beğenmiştim ama 1 2 ay Sadece bir kaç kez giyeceği şeye o kadar para vermek istemedim😏 trendyolda indirim kuponum vardı bakın bu 2 tulumu 65₺ aldım😊 mavi olan peluş yumoş bi tulum diğeri de pamuklu normal tulum 😊 
