sevval5481 vakti zamanında gelir inşallah canim. Ama doğum olacak kadar bı sancın yok gözüken o alttaki çizgiler varya onlar çok çok yukarılara zikzaklar çizmesi gerekiyo yani sürekli dalga dalga olması gerekiyo çok sancın olması için. Senin hiç yok diyemem sıfır kadar ama sancın var diyecek kadar da yok görünen. Ama anlik günlük de değişebilir bu bebişin gelmeyi istemesine bağlı😇 eğer çok gorseydi doktorun zaten haftaya cagirirdi 2 hafta sonraya randevu verdiğine göre düşünme daha bekler aklını karıştırma😇