Figen_M Kızlar merhaba. Bugün doktora gittim sezeryan için gün aldım ama 20 gün sonraya doğum olacak. Fakat bebeğim şuanda 2700 kg bana az geliyor sanki ama sizce Normal mi?
minnie11 Figen_M doktorunuz bir şey demedi mi. 20 güne kadar 3 hafta var, bebeğiniz zaten kilo almaya devam edecek
AykaE Figen_M canım benimde sezaryana 20gun var34+0haftalik Ken kg 2220 Dr dedi her şey iyi inşallah sa salim kucamiza alırız 🤲🤲🙏🤗
Dumannn Figen_M benim 29+3ve 30+6 arasi 300 gr almsti 10 gunde. Sizi de en az 600 gr alor doye dusunuyorum zaten sinir normal dogumda 2500 kilo zaten gayet iyi bence sizin simdiden gecmis🥰
Azramelisim Kizlar ben de 36 +2 yım dün doktora gittim ve bebeğimin kilosu 2kg700gr 16 Kasım’da doğum gözüküyor o zamana kadar bebeğim kilo alır mı
Svdasilad Figen_M cnm 34 haftadan itibaren günde en az 30 gram alıyormuş bebekler. Senin de umc haftan var . Haftada 200 bile alsa 3.300 gram olur ucu geçsin Yeter.. önemli olan sağlık.
Naimeo Figen_M Doktorunuz bişey demediyse telaşlanmayın benim günümün bitmesine 2 gün kaldı normal doğumu bekliyoruz ve kilosu 2,750 ama sağlıklı minyon olacak dedi doktor bizde sağlıklı olsun yeter dedik 🙏🏻 Umarım sağsalim kucağınıza alırsınız 🤲🏻
Elif_kuzucum Figen_M ben 36 haftalıkken 2900 dü dr bebek fazla kilo almış böyle giderse normal Doğum yapamazsın dedi😂😂bende sonrasında dikkat etmeye çalıştım ptesi kontrolüm var bakalım bizim bebiş ne durumda 😀
Elif_kuzucum Figen_M evet ama 4 kiloyla normal Doğum yapanlar da gördüm doktorlar bazen kolaya kaçıyor kesip almak daha zahmetsiz sinir oluyorum onlara kayınvalidem 10 tane normal yolla nasıl doğurmuş peki 😀Hayırlısı tabi ama normalden şaşmamak gerek