Nisaa46 😂😂😂😂 ayyy aynı ben ben kendimi. Sermiyan Midyat ın Ay lav yu filmindeki fahimeye benzetiyordum. Görümcesi. 8 aylık kendi üç aylık göbekleri aynı Bir de övüne övüne üç aylık diyor yaa 😁😁
Şişkinlikten oluyor canım Bende de aşırı şişkinlik olurdu bir bardak suyu hazmedemiyordum akşama kadar şişkinlik yaşıyordum karnım taş gibi olurdu doktor az az ve sık sık ye. Kuru yemiş. Kuru incir özellikle bana iyi geldi gibi Denemekten zarar değiş vitamin gelir al bol bol koy gözünün önüne git gel at ağzına 16 haftadan. Sonra birşey kalmadı bende. Senin daha çabuk geçer inşallah