emrahedaeslemfamily Kızlar bebeğimin kıyafetlerini yıkıyacam da makinemde bebek programı da var nasıl yıkamalıyım sizde bebek programında mı bide renkli beyazlar ayrı olarakmı ? Şimdiden teşekkür ederim 🤗👸💕🧚♀️
Valendia emrahedaeslemfamily öncelikle ne olur ne olmaz diye renklileri ve beyazları ayır kısa programda 30derecede yıkamak yeterli olur
Caglanuroney emrahedaeslemfamily ben renkli ve beyazları ayırdım ne olur ne olmaz diye ve kısa programda 30 derece de 30 dakika da yıkadım
Edizinannesii emrahedaeslemfamily renkliler beyazlar ayrı yıka bide içine renk koruyucu mendilde mutlaka koymayı unutma. Ben beyazları 60 da renklileri 40 ta yıkadım mis gibide oldu
babysevgi emrahedaeslemfamily renklileri ve beyazları ayırdım☺️ Minoris deterjan kullandım ben . Benm makinemde bebek prog yok hassas ayarda 40 dk 30 derecede yıkadm . Çift durulama verdim nolur nolmaz deterjan artığı kalmasın diye içim öyle rahat etti sanırım😬 ilk yıkama diye .
haziranin25i emrahedaeslemfamily bebek programı bildiğim kadarıyla uzun sürüyor. Ben bebeğin kıyafetlerini narin programında 30 derece de renkli ve beyaz ayırmak üzere ayrı ayrı yıkadım. 🌼🎀
Edizinannesii Gd1992 çamaşırların renklerinin solma ihtimaline karşın bir mendil var çamaşırlar la beraber atiyosun solarsa eğer diğer camasirlar a geçmiyor menzilde kalıyor
Zeynepekr emrahedaeslemfamily renkli beyaz ayrı yıkadım , 30 derecede 800 devirde 1 saat yıkandılar ekstra durulama yaptırdım. İni baby sensitive kullandım
Makbule7995 emrahedaeslemfamily canım 30 derece de yarım saat ya da 15 dk yıka bebek programları çok uzun ve çeker kıyafetleri uni baby sıvı al onunla yıka mis gibi kokuyor
emrahedaeslemfamily Makbule7995 tamam canım çok tsk ederim zaten bebek deterjanıyla yumuşatıcı almısyım unibaby olandan 🤗💕