Kızlar nasıl zor bir şeymiş her gün yenidoğan yoğun bakıma gidip ellerin bomboş geri dönmek , içeri çocuklarını görmeye girdiğinde 1 dakika için de çıkarılmak , 35+6 haftaya kadar ben taşıdım karnımda, benim içim gidiyor onlar orada diye ama 1 dakikayı bile çok görüyorlar insana 😞 Rabbim bebeklerimize acil şifalar versin benim yavrularımı da içlerinden ayırmasın 🤲🏻🧿 Bir an evvel alıp evimize gitmek istiyorum onları koklamak istiyorum , ben doğurdum diyebilmek istiyorum 😢