Kızlar şimdi doktorun yanından cıktım kese gorundu ama cok kucuk dedı etrafında bıraz kanama var dedı ama dusuk fln olmaz dedı ama ben cok korukuyorum suan adetımden bu yana 5 haftalık olması gerekıyodu bana dedı 3 haftalık moralım sıfır boyle basına gelen saglıklı gebelık yasayn varmı