Merhaba sevgili anneler 🙈
Biz şuan 33+5teyiz ve bebeğimin kilosu 2 buçuğa yakın. Normal doğum yapmayı düşünüyorum fakat daha 6 haftamız var. Kafamda şöyle bir fikir oluştu:
bebeğim 3 buçuk kiloyu geçerse normal doğum için olan cesaretim kırılır ve bu durumda sezaryen tercih ederim sanırım.
size sorum da: “ 3 buçuk üzeri kilolu bir bebek ile normal doğum yapan var mı aranızda? Var ise nasıl geçti? Bebeğin bu kilolarda olması doğumu ne derece zorlaştırdı? Bu kararımda haklı mıyım yoksa sezaryen hiç düşünmemeli miyim?
Biraz tecrübelerinizden bahsedebilir misiniz? İlk gebeliğim ve neyle karşılaşacağımı her ne kadar okusam da pratikte hiç bilmiyorum. Söyleyeceğiniz şeylere ihtiyacım var yani 🙈 görüş ve önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim 🌹