reyhan0508 Kahverengi akıntım çok gelmeye başladı 11. Haftadayım doktor bebekte sorun yok diyor içerde kanama alanı yok diyor ara ara geliyordu bugün biraz daha fazla gelmeye başladı bildiğiniz önerebileceğiz bişey var mı
gulbahar0505 reyhan0508 bol bol dinlenmek ayaklarının altına yastık koyup yatmak tuvalet harici sakın kalkma yerinden sürekli yat
reyhan0508 Myminik evet hem fitil olarak hemde haftada bir iğnesini kullanıyorum bunu hiç duymamıştım gece fitil olarak alıyorum sabaha kahverengi akıntım olmaya başlıyor ondan mıdır acaba ki ama 4. Haftadan beri kullanıyorum son bir haftadır böyle birşey başladı
Myminik reyhan0508 bende fitil kullandikdan sonra olmuşdu. Ama aynı olmaya bilir durumlarımız, yinede doktor kontrolunu aksatmayın