annepanda Ben once ki senelerde 5 doz tetanoz aşimı vurdurmuştum. Banao zaman demişlerdi kiomur boyu korur artık ihtiyaç yok. Hatta aşı kartım bile duruyor. Bu konu kafamı karıştırıyor..
Rmeysa_1661 honeybooble ilk doz 22 de ikinci dozu da kasımda çağırdı ilk oğlum da 19 da çağırmıştı ilk doza