kids04_06 Mucizem3845 yok canım öyle belirti felan Ben hamileyken karnım aşşada ve yuvarlaktıs son aylarında ve kız bebek bekliyor dum senin erkek bebeğin olacak dediler bana çünki karnın yuvalar dediler ya doktor ultrason da gördü kız olacak diyorum yok sonra doğdu ki kız Yalan onlar hep
Gonca2535 Mucizem3845 bende hiç belirti olmadı 3. Ayda suratım çok parladı istinasız herkes çok güzelleştin kesin erkek dedi, birde içine doğuyor insanın kız kıyafetleri çok çirkin geldi gözüme hep oğlan tulumu baktım
Ozdmrkbraa Mucizem3845 belirtiler kişiden kişiye değişiyor bende hiç bulantı kusma olmadı tatlı aşerdim hep o içime erkek doğuyordu ama vücut tipim hani koz bebek hamileleri derler ya onlar gibiydi karnım yayılmıştı teyzenin birisine karnımda ki bebeğin erkek olduğuna ikna edememiştim 😂 cildin güzelleşti diyorlar ama sürekli pirinç sabunu kullandığım için ben ondan olduğunu düşünüyorum açıkçası çünkü arkadaşımın kızı olacaktı vücut tipi güzelleşmesi aşermesi hep erkek bebek belirtileriydi kızı olmuştu
Mineust Diyenler biyerkerinden uyduruyo. Ben hep ekşi yedim kız olcak dediler. Aşırı midem bulandı kesin kız dediler. Erkek olcak.
edaelifokmn Şuan 21 haftalığım 5.haftadan beri aşırı bulantı kusma oldu halada prilam kullanıyorum, cildim güzelleşti çoğu kişi hamilelikte güzelleştiğimi söylüyor ben hep kız hissettim ama oğlum olucak💙
Erdeminannesi0219 Mucizem3845 yok bacım öyle bişey bünyeyle alakalı benim kızımda da oğlumdada belirtilerim aynı bünye meselesi bu. Tecrübeyle sabit.
Elifberk Mucizem3845 Karnın sivri öne doğru gidiyor ve güzellik katıyor cidden sende anlıyorsun zaten bunu herkes güzellik kattı diyor. En önemlisi de içine doğuyor kız kıyafetlerine bakmadım elim hep erkek mavi renklere gitti
Duru999 Mucizem3845 merhaba oyle bisey katiyyen yok. Bana belirtilerim sonucunda kizin olucak derlerdi . Yasadiklarin hepsi kiza isaret fln denirdi. Oglum olucak. Yani hersey bos. Allah neyi nasil nasip ederse o. 🥰
Bgs Mucizem3845 valla erkek diye bi belirti falan yok hepsi uydurma. Hep ekşi yedim,yüzüm sivilce doldu çirkinleştim, karnımı kız olarak söylediler bütün belirtiler kızdı ama benim oğluşum oluyor 💙 yok öyle bir belirti yani inanma