esraizmirli o annelere kesinlikle katılmıyorum aşı karşıtı değilim hatta kendimede bekarken sağlık ocağında aşılarımı yaptırmıştım hepatit b,kızamıkçık,tetanoz gibi ben sonradan bu aşıların bana faydasını çok gördüm çocuğumada rabbim izin verirse doktorumun verdiği aşıları yaptırıcam inşallah ❤️🤲