Bende artık kızım uyurken doğum hikayemi yazayım dedim. 29. Haftadan beri 3 hafta önde giden gebeligim vardi ve hem yarı kendi isteğimle yarıda doktorumun isteğiyle 38+6 da 9 ekim cumaya spinal sezeryan günü aldık. Ve o gün sabah 9 da annem ben görümcem esim hastanedeydik yatiş islemlerini yaptik ve ben odada bekliyodum sonra bir hemsire geldi damar yolu acti hadi gidiyoruz dedi ben cok heycanliyim tabi herkes bana el salladi esim benle ameliyathaneye kadar geldi alnımdan öptü korkma ben burdayım dedi ve artık ameliyathanedeydim içerisi çok soguk degildi kendi ameliyatımın yapilacagi odaya gecerken bir sürü baska ameliyat olanlar vardi ve hemsire dümdüz git sağa sola bakma karşıya odaklan dedi ve sedyeye çıkarıldım anestezi uzmanı geldi çok kücük bir igne hissetmiyceksin bile dedi ve pesinden bitti dedi gercekten hic bisey anlamiyosunuz kendinizi öne dogru egmeniz yeterli bir taraftan da altimdan sonda takiliyor ilk kastım hafif acidi sonra serbest birakinca kendimi hicbisey hissetmedim ve ben uyusttummu acaba diye bacagima dokunmaya basladim dokunma hissi var ama aci yok hemsireye ben hissediyorum dedim megerse coktan ameliyata baslamislar sana sakinlestrci yapicam dedi ve sonra kizim cikmis bir kere bile göstermeden yenidogan yeni bakima almislar 3 hafta onden gidiyor dedikleri bebegim 37 haftalik 48 cm 2800 doğmuş ben bebeğim çiktımi nerde diye sayıklarken hemsire bir sakinlestrci daha yapti ve doktorum geldi bebegin iyi hicbir sorunu yok cigerlerinde biraz su kalmis dedi ben hala bebegim iyimi diye sayıklıyorum doktora neyse sonra ameliyat bitti cikardilar esim kapidaydi ayni sana benziyor kizimiz dedi ama ben mutlu deildim yavrumu hic goremedim sonra odaya cikarildim doktor bol bol kahve ic dedi rahmini toparlar dedi ben bebegim gelecek diye bekliyorum ama cocuk doktoru geldi ortalama 3 gun yatabilir korkma stres yapma sütün benim icin cok onemli dedi ama nafile yuzünu bilr goremedim 1 saat icinde tüm uyusklugum gitti ve dikislerin acisini hissediyodum ama adet agrisi gibiydi o da onemli degildi kizimi gorsem gececekti ben surekli agliyodum esimde öyle 3 saat sonra kahve ictim surekli corba meyvesuyu cok iyi geldi hic bas agrim mide bulantim olmadi aksama dogru beni yurutmeye geldiler sontayi cikardilar cok korkuyodum ama hic acimadi sonra iki hemsire birden karnima bastirdi ve altimdan kan attirdi evet bu biraz aciliydi ama 4 5 saniye bisey sonrasinda ise kaldirdilar beni yurumekten cok yataktan kalkmasi zor kalkarken falan hic bas donmem de olmadi fazla yurudum diyemiycem sonra cocuk doktoru beni kizimin yanina cikardi kizimi gordum o kadar guzeldiki melek gibi uyuyodu Allahım bu benimmi dedim ama cok kisa sürdü ertesi gün taburcu olduk ama kizim hastanedeydi 2 gün sonrada o taburcu oldu Allaha sukur suan evdeyiz ve 12 günlük olduk sütümde 1 gün sonra geldi ama 2400 e düstugumuz icin ben mamada veriyorum anne sütüde . Size tavsiyem hicbir sekilde ameliyattan korkmayın ben tam 1 hafta sonra herseyi kendim yapacak hale geldim kanamam da cok azaldi eski hayatima hemen geri döndüm sıvı seyler tuketin bagirsaktaki siskinlik dikisleri acitiyor corba meyvesuyu tavsiye ederim benim hikayemde bu kadar kizlar