Dogaaa yok bende yatmıyorum kendimi yormuyorum sadece ve ayakta kalmıyorum çok fazla. Hareketlerime dikkat ediyorum. Onun dışında dışarıya da çıkıyorum gitmem gereken her yere gidiyorum ama araçla gittiğim yerde de dolaşacaksam 10-15 dakkalık kısa bir süre sadece sonrasında oturuyorum.