Herkese çok teşekkür ederim doktorum çok küçük kanama dedi ilaç vermedi bilmiyorum 1 ay sonra tekrar kontrolüm var hayırlısı sağlıklısı olsun doktor benden iyi bilir tabi ama ben kafama takıldığı için sordum sadece çok teşekkür ederim arkadaşlar sağlıcakla bebislerimizi kucagimza aliriz ınşallah 🐣🤗