37haftalik olan anneler sizde de oluyor mu normal de sancim yok ama yarım saatte bir tuvalete cikiyorum ordan çıkınca adet sancısı gibi sancım oluyor bı beş dakka devam ediyor sonra sol kasigim ağrıyor bide son zamanlarda mide bulantısı ağrısı yaşıyorum bu haftama kadar hiç bulantım olmamıştı