ruyam51 Kızlar doğumum başlamış 35+4 ama hastaneye 1 de fln geldim 3 cm açıklık vardı hala aynı geldimden belli sadece 2 defa nst için uzandım geri kalan zaman hep yürüdüm squat yaptm ama açılma ilerlemiyor napabilirim kii baska
Unlukacar ruyam51 canım geçen hafta salı günü bende tam 35+4 de suyumun gelmesiyle sezeryan doğum yaptım
ecembugra53 ruyam51 Allah yar vE yardımcın olsun güzel kardeşim tek avaz da doğurasın 💜🤲🏻🤲🏻 korkma benşm ablam da aynı dogurdu seninle aynı gün de 🤲🏻🧿
Xxz ruyam51 ay bende 35. Haftadayim bu haftada doğum.oluyo muymuş ya . Allah yardımcın olsun canım. Hurma aldır hemen ye hem enerji verir hemde açılma sağlar. Sıcak duşa gir orda
Marayy ruyam51 benim de sabah spinsl sezeryan Doğumum var uyku girmiyor allah acısız sancısız bi nefeste kurtarsın 🙏
ruyam51 Marayy hafif hafif yarım saattir sancılarım duzelmeye başladı kardesim ama 4 saatir acilma hic ilerlememiş rabbim Sağ salim kucağınıza Almayı nasip etsin inşallah
Mirazannesi Marayy doğum yaptınız mı benim de haftaya spinal sezeryanım var 38+5 sizce erken mi sizin kaçıncı haftanız kendi isteğinizle mi sezeryan olacaksınız
Unlukacar hemsireanne22 benim bebeğim 35+4 de 2800 doğdu küveze girmedik 2 gün hastanede kaldık şuan tek sorunumuz bebek sarılığımız
Ckc-Kbraaa gulumse0611 evet iki doz oldum içerde tutmaya çalıştılar ama üç gün dayanabildi sonra normal doğumla geldi kzıım🤗🥰🤲🤲
ruyam51 ecembugra53 korkum yok kardeşim ama açılmam yavaş ilerliyor şuan 5 cm olmuş suni sancı da vermiyorlar
ruyam51 Elmaveannesi benim sancılardan belli oldu kardeşim sancıyla başladı 10 gündür sancım vardı 60 80 arası
Ckc-Kbraaa Elmaveannesi Hiç anlamadım aslında, sadece akıntı gini birşey geldi hastaneye gittim ki 5 cm açıklık 🤗
minikmucizem1_ Xxz bende 35+4 oldum acaba başka sorunları mi varda erken doğum yapıyorlar bizimde başımıza gelebilir mi bi sorun olmamasına rağmen 🤔
ruyam51 Xxz şuan evindeyim kardeşim bol yürüyüş duş fln alym yine bu 35 de başladı kardeşim benim ilk kızım 7 ay 2 günlük doğmuştu 2 ay erken