Senaaay Kızlar iyi geceler 34. Haftamdayım bir kaç haftadır rahmimde yoğun bir ağrı var normal mi sizce. Kontol günümü iple cekiyorum yaşayan oldumu😞
Minikkusum_ Senaaay kasiklarinda falan oluyormu benim de oluyordu yan taraflarımda rahmime baskı oluyordu doktor bebek baskı yapıyor demişti kasılma oluyormuş onun içinde magnezyum vermişti
Cesurun_annesi Senaaay rahim kendini doğuma hazırlıyor bu haftalardan sonra artarak devam edecektir düzenli kasılmalara eşlik eden ağrınız olmadıkça kafanıza takmayın çok normal artık
Senaaay Minikkusum_ kasıkllarıma arada bir sancı giriyor ama aşagısı gunlerdir agrıyo ama normal miş çok şükür. Bu arada bende uzun süredir magnezyum kullanıyorum😏