Tgbcyln rahatlayabilirsin. Bir de sana nefes egzersizi yapmanı tavsiye ederim. Şu an büyük ihtimalle hissetmiyorsun ama stresten karnını bacaklarını sıkıyorsun. Mental olarak rahatla. Sanki vücuduna ait değilmiş bir yukarı kaldırsa aşağı salacak gibi rahatla. Karın kaslarını fark etmeden içerden sıkma öyle rahat et ki sanki karnın yürüyüp gidecek gibi ol. Ben 39 dayım şu anda. Ve bazen fark ediyorum ki karnımı sıkıyorum.