Kızlarrr merhaba öncelikle tüm hamiş anneleri rabbim bir avazda kurtarsın inşallah sonra isteyen herkese bu mutluluğu yaşatsın rabbim
Ben de artık çok şükür doğum yaptım öyle değişik bişey de yok ama genede anlatıyım sizlere ben 1 gece öncesinden kızım sayesinde hiç uyumadık kızım 5 yaşında ve bedensel engelli malum mu oldu gideceğim bilmiyorum ama bütün gün hatta bütün gece ağlaya ağlaya durmadı o ağladı ben daha çok ağladım şuçluluk pskolejisi mi bilemedim ama bırakmak gelmiyordu içimden ama zorundaydım çok değişik bir duygu inanın daha sonra hastaneye gelme saatimiz geldi ve çıktık yola saat 06.30 da hastaneye geldik yatışımız yapıldı odamıza çıktık daha sonra ben korktum başladım ben spinal istemiyorum genel anestezi istiyorum diye direttim ama doktorum geldi genel senin için daha zor dedi
sonra işte hemşireler geldiler sorular sordu beni hazırladılar önlüğü giydim ve en korktuğum sey sonda takıldı daha sonra doğum saatini beklerken birden bire o saat nasıl geldi bilmiyorum ve beni bir korku sardı indik amilyahat haneye spinal yapıldı birden sol bacağıma bir elektrik geldi neye uğradığımı şaşırdım sonra hemen uyuştu zaten yatırdılar beni doktorumla konuştuk anestezici ile konusurken bebeğimi gösterdiler ben şok oldum hiç anlamadım sonra bebeğimi verdiklerinde yanıma oradaki bütün korkum endişem hepsi gitti o buz gibi amilyahathane sıcacık oldu benim için sonra bebeğim hazırladılar beni diktiler beni yukarı çıkarttılar sonra oğluşum geldi çok şükür rabbim herkese kolay doğum versin acısız ağrısız insallah benim canım çok tatlı oldugu için ağrılarım sancılarım var bazı insanlara göre benim bu ağrım sancım onlara yokmuş gibi Bile gelebilir..
Kızlar bazı tavsiyelerim olucak size bebeğe fazlaca kıyafet alın ben 3 takım almıştım fakat yetmedi kendiniz içinde 3 takım falan alın yetmiyor çünkü bol bol su için hem sütünü için hem idrar ve büyük abdest için şimdiden herkese hayırlı doğumlar biraz uzun olmuş olabilir kusura bakmayın