minikfasulye04 17 haftaligiz 2 haftadir dis ağrısı çekiyorum özelde ki doktorum onay izni vermiyo sorumluluk kabul etmiyo riskim olmadıgi halde dişçi de onay kağıdı istiyo 1 hafta boyunca uykularım gözümde haram oldu artik yalvardim allahim bi çıkış kapısı goster dedım resmen bi tarafta canım bi tarafta evladım bi tarafta vicdanım bende bi post açmıştım dişle alakali arkadaşlar sikinti olmicagini bu aylarda yapilabilir demişlerdi dişçi doktorumda uygun zamandasin demisti ama onay alamadığımdan baya bi ortada çaresiz kalmıştım devlet hastanesine giderek onay kagidi verebileceğini söyleyen bi doktorla görüştüm simdi randevu almaya çalışıyorum ki onay kağıdı alip yaptrcam cekilmiyo yoksa bu ağrı bebegede sıkıntı veriyormuş artik ağlamaktan kasiklarim ağrıyordu