edinamoreno Kızlar karnımda sertleşme var düzenli olarak sertlesiyor ama öyle sanciya benzer bisey yok sadece kasigimda hafif ağrılar var adetmis gibi. 38+5 teyiz. İlk gebeliğim hiçbir şey anlamıyorum lütfen yardım edin.
Busekrkmz edinamoreno gerçek sancı belinize vurur bel ağrısından duramazsınız sertleşme doğum belirtisi değil bence
annecikk_ edinamoreno bana doktorum kanaman olursa 5 dkkada bi sancin olursa Suyun gelirse Bebek hareketlerinde asiri azalma olursa gel dedi Yoksa gelme dedi 38+2 yim bir haftadir belimden kalcama inen agir sancilar ve sertlesmeler cekiyorum ama duzenli olmadigi icin gitmiyorum birde bebegin hareket takibini yapiyorum
Cesurun_annesi edinamoreno düzenliyse doğum kasılmaları başlamış olabilir herkes sancıyı ilk etapta hissetmeyebilir herkesin ağrı eşiği farklıdır çünkü düzenli aralıklarla karnınız sertleşip yumuşuyorsa hastaneye gidip nst den kesin baktırmak lazım