Melikegmscskn 35+4 Pozisyon değiştirsemde ne yapsamda geçmeyen bir karın ağrım var. Bebek baş aşağı önce ayaklarıyla itiyor sandım ama bu kadarda olmaz sanırım sağ üst karın ağrısı yaşayan varmı. Ne yapsam bilemedim
Cesurun_annesi Melikegmscskn benimde bebeğim ters ve döndüğünden beri ayaklarıyla kaburgama acayip baskı yapıyor ve ciddi anlamda canımı yakıyor normal olabilir ama kafanıza takılan bişey varsa bu tarz şeyler ihmale gelmez doktorunuza bir danışıp kontrol ettirin derim içiniz de rahat etmiş olur
bsra216 Cesurun_annesi benimde sağ tarafımda kemik batması gibi bir ağrım oluyor başka pozisyon da yatarsam yada oturursam bi düzeliyor sonra bazen yine oluyor acaba elimi ayağımı ki diyorum tek iyi olsun sağlıklı olsun da benim canımı acıtsın önemli değil 🥰
Cesurun_annesi bsra216 aynen öyle en önemlisi bu ben ondan kaynaklandığını çok net hissediyorum ayaklarıyla kendini ittiriyor bazen kaburgamı kıracak diyorum o şekildeyiz yani canavar var içimde 😀