Erken doğum riskine karşı Haftada bir iğnem var çok canım acıyo her vurulduğu zaman yeri h şişiyor hem acıyor üzerine ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum buz koyuyorum, kolonya sürerek masaj yapıyorum yinede geçmiyor neden boyle oluyor bilen sağlıkçı arkadaş var mı aranızda yada aynı durumu yaşayan 😥