Kızlar 24. Haftaya girdim doktor kontrolüm vardı ve seker yükleme testinden bahsedildi. Bende okuduğum şeylerden dolayı yaptırmak istemedim. Yaptırmalı mıyım? Şeker çıkarsa ne yapacağız diye sordum düzenli beslenme, uygun bir diyet dedi diktor ben zaten hamur, kızartma ve şekerden uzak durmaya çalışıyorum. Ne yapmalıyım?