Karacabay Kızlar uyumuyan varmı napiyosunuz gece gece napicami şaşırdım akşamdan beri sancı var ama çok düzensiz uyuyamiyrum.cok kötüyüm piskolojikmen çöktüm nolur moral verin 1.5yasinda kızım var goremessem diye korkuyorum
Melike145334 Karacabay Bende 3. Ye gebeyım 30 hafta olmak uZereyım benımde Zor gecıyor 25 den berı çok Zorluyor
Deniz9 Karacabay canım sacilar belli dakikalarda gelip belli saniye sürüyorsa doğum başlamıştır 5 dakikada bir düzenli başlamışsa sancım hastaneye gidebilirsin
Buyrenk Belki gerçek doğum sancısıdır ama sabahı bekle ben göremezsem kısmını anlamadım kızımı göremezsem derken?🤔
Buyrenk Karacabay korkma ya niye aklına öyle şeyler getiriyorsun benimde iki kızım var 3.ye hamileyim sağlıkla kucağına al inş
Karacabay Buyrenk amin canım hepimiz inşallah ne bilim canım çok yanlız hissediyorum kendimi şuan uyumak istiyorum ama yok