Deniz9 Ben de iş meseleleri yüzünden çok sık seyahat ettim bu ay fakat doktor muayene ediyor ucuş öncesi ve ucuş yapmanızda sıkıntı olmadığına dair bir belge veriyor. Havalimanlarında fotoğrafını çekiyorlar o kağıdın biletinizi alırken. Benim ucuşlarımda böyle bir prosedür uygulandı en azından 😌