Merhabaaa hanımlar daha 4 buçuk haftalık hamileyim ama günlerdir beni geren üzerine bir çok araştırma yaptıran bi sorum olacak normal doğum sırasında atılan kesik ve sonrasında ki dikiş olayını hissediyomusnuz ya uyusturuyolarmi kime sorsam o sancida onu hissetmiyosun dediler ama tatmin olmadım deneyimli annelerden cevapları bekliyorum 🙏🙏