tugsem Kızlar 37+4 haftalığım. 2 gündür gaz sancısı çekiyorum neden olabilir yaşayanlar varmı bu durumu
Deletedmom379 tugsem eşin belini hep okşasın çıkar gazını oluyor maalesef ya yediğimiz içtiğimiz varoluşumuz yüzünden bile gazımız olabiliyor 😂