Kızlar iyi geceler kaç zamandır kalbimde ritim bozukluğu olduğunu farkediyordum bu akşam biraz artınca acile geldik kalp kapağımda hafif kaçak olduğunu öğrendim şuan takip ediliyor monitör ile gebelikte yaşayan var mı nasıl bir süreç yaşadınız deneyimli anneler yazarsanız sevinirim. Ayrıca normal doğum için sıkıntı çıkarır mı bu durum bilginiz var mı henüz doktorumla konuşmadım ama sizdende bilgi almak istiyorum