Sabirsizimmmmm Guzel anneler sezeryandan sonra gobek kaliyomu.. war mi bile bisi yani... yoksa kilo veremeyenlerin uydurmasimi? Benim karnim dumduzdu hamile kalmadan once,dogumdan sonra da oyle olacagini dusunuyorum mesela.. siz ne diyorsunuz?
DidemYldrm Sabirsizimmmmm sezaryen göbek yapmaz hiç bir Doğum şekli göbek yapmaz ideal kilonda hamile kalıp 30 kg alırsan normal Doğum da yapsan sezaryen da yapsan göbeğin kalır ama hamileliğinde 10-12 kg maksimum alırsan 40 günde eski haline dönersin sezaryen göbek yapsaydı tüm ünlüler ve benim yarı ailem göbekli olurdu hepsi 34-36 beden giyiyor bu çok kilo alıp da vermeyenlerin uydurması
Keriminmutluannesi Canim doğumdan hemen sonra korse kullanırsan 2-3 aya geçiyomuş bide yemeğine dikkat edersen
Sabirsizimmmmm Keriminmutluannesi ay icimi rahatlattin wala. Herkes baska bisi soluyo yok gobek kaliyo sarkiyo falan diye.. zaten istemeyerek sezeryan olcam cinnet gecirtcekler bana 😒
ozgesoy28 Sabirsizimmmmm bende birazda aldığımız kiloya bakıyo ons göre daha rahat gider ama mutlaka gider
Thesra DidemYldrm 49 kiloyla hamile kaldim 80 kiloyla doguma gittim😂😂 suan 58 kiloyum 8 kilomuda verince gobegim kalmaz herhalde sence😅😅
Cansum1 DidemYldrm cnm ben hamur işi yemiyorum ama tatlı da az dondurma vs yiyorum ama yine alıyorum 27 haftalık olduk 13 kilo aldım napsam olmuyor ama yemek çok yiyorum ondan mı habire acıkıyorum bnde hamur işi yerine yemek yiyorum
Buseataloluk Thesra kaç kilo doğdu ve ne kadar sürede verdiniz bende çok zayıf hamile kalıp çok kilo alanlardanım. Kiloları vermiş olanları dinlemek çok isterimm 🙏🏻
Thesra DidemYldrm Allaha sukur iradem cok iyidir hayatin boyunca hic bu kiloya cikmamistim hamilelik insani farklilastiriyomus bebek masallah baya yedirdi bana suan baya verdim zateb son kilolar yavas gidiyo ama onlarida veririm sıkıntısız çnemli olan göbek gerçi sporla destekliycem bakalım🤗
DidemYldrm Thesra maşallah canım sana bence şu anda da bir göbeğin kalmamıştır zayıfsın yanı çok da zayıfmışsın
Thesra DidemYldrm Aşırı derecede bi göbeğim yok şuan canım ama önceden dümdüz eski haline getirmek istiyorum onu korsede takıyorum 5 gn oldu ama bence faydası var bakalım ilerleyen aylarda kiloda gidince göbekte eskisi olur inşallah sen bizimkilerde kalmadı hiç diyince sevindimm sorıyım dedim teşekkürlerr herkse göbeksiz yıllarv😄😄😄🤗🤗🤗
DidemYldrm Thesra kalmaz canım korkma bende korse aldım bende korse kullanıcam ben de çok kilo almamak için dikkat ediyorum 27+2 haftalık hamileyim 3 kg aldım umarım 8-10 kg ile bitiririm doktor böyle alırsan hiç kilon kalmaz göbeğin de kalmaz dedi sevindim ☺
Thesra DidemYldrm Aaa çok sevindim canım az kilo almana inanılmaz bayılıyorum böyle hamileyken az kilo alanlara gerçekten 🤗bende ilk doktora gittiğimde taşatlasın 10 kilo alırım diyodum hiç inanmazdım böyle kilo alcağıma ama benim bebeğim iri bebekti hem kendine hem bana aşırı yedirdi😂😂yarım saatte bir 10 dk da bir acıkıyodum şaka gibi bir 9 ay geçirdim😅😅korse güzel oluyo gerçekten hem emzirirken felan dik tutuyo kamburlastırmıyoda insanı 😍😍
DidemYldrm Thesra hangi korseyi kullanıyorsun canım ben ilk Medical den sezaryen korsesi almayı düşünüyorum sonra da melekstore den almayı düşünüyorum
Cansum1 DidemYldrm ne kadar güzel çok az almışsınız artk su içmekten içim dışıma çıktı gebelik şekerimde YÖK ama şişti ellerim vs eskiden çok kiloluydum acaba ondan mı diyorum
Thesra DidemYldrm Ben yamune askılı korseden aldım canım valla en iyisini yaparsın sezeryandan sonra bu yamıne takılmaz heralde medicalde satılan sezeryan korseleri daha iyi olabilir sonra yamune gibi olana geçersin yeni başladım bide ben 3 ay oldu doğum yapalı 🤔🤔
DidemYldrm Cansum1 çok yemek yediğin içindir canım muhtemelen çok acıkıyorsan şeker vardır şekerine baktır bence
DidemYldrm Thesra bende öyle düşündüm canım 3 hafta sonra falan takarım o korseyi ilk sezaryen korsesi takarımm
Thesra DidemYldrm Aynen canım ozaman iyi olur ayrıca dikişlerinide acıtmaz muhtemelen sıkı korse olan konforlu çünkü❤
Thesra Buseataloluk 4.90 doğdu bebek 2 ay olmadan 20 kilo gitmişti canım hemde hiç bişey yapmadan hareket sııfırdı şimdi geriye kalan son 10 kiloyu vermek gerçekten zor yani 3. Aydayım 2 kilo anca verebildim 58 oldum şuan 8 kilom var verilcek onuda verdimmi benşm işim biter ama gelgelelim çok yavaş gidiyo diyette yapamıyoruz tabiki bakalım nolcak bol bol oynuyorum ama o fazlalık kilolar gerçekten doğumdab sonra birden gidiyo insan şok oluyo tabi😅😅😅