Gzm67- insana en büyük zararı rn yakınları verir zaten, verdiği değerden ötürü, tabi bizde hormonlardan ötürü biraz fazla duygusal yaklaşabiliyoruz ama haklıyız 😂 ne olursa olsun bildiğin şey seni mutlu ediyosa, doğru olduğuna inanıyosan çevreyi gerçekten boşver en iyisi de olsa çevre kötülicek birşey illaki bulur.. güzel duan içinde çok teşekkür ederim 🙏 aminn Rabbim cümlemizin evlatlarını, ailelerini sağ sağlim birbirine bağışlasın mutlu, mesut inşallah🤲🥰