Derino Merhaba anneler :)Kızımın ismi Bugün netleşti Eylül olacak ama yanına bir isim daha istiyorum anket dışında başka seşeneklere de olur :))) yoksa tek Eylül mü?
Derino Sadeceduygu ayshoo sanırım yavaş yavaş sadece Eylül olarak düşünmeye başlıyorum😄 eşim de tek isim olsun diyor